Vi har mottatt din henvendelse!
Vi tar kontakt med deg så snart vi kan.
Hvis din henvendels haster, anbefaler vi at du ringer oss på 22565156.
Har du sendte oss info om en pasient/arbeid og vi har avtalt noe spesifikt, men det ble glemt å skrive inn alt vi avtalte? Da blir vi glade hvis du sender inn et tilleggskjema.
Det er viktig for oss å få all nødvendig informasjon slik at vi kan gjøre din pasient mest mulig fornøyd.
Hva er viktig for oss å vite:
- Bestemte vi en spesifikk dato/tid som pasienten skal komme?
- Hvorfor kommer pasienten? Hva skal vi gjøre?
Utvidelse, reparasjon eller ny protese? Overkjeve, underkjeve eller begge kjever? Har pasienten spesielle ønsker?
Faktura
Vi sender ikke ut papirfaktura. Etter vi har utført arbeid, sendes det elektronisk faktura via EHF eller PDF.
KID på faktura
Det er viktig at du skriver inn KID-nummer ved betaling, da regnskapet er automatisert. Hvis du ikke skriver KID, kan det ta tid før vi får registrert betalingen manuelt, og det kan skje at du mottar betalingspåminnelse/purring.